Acte Necesare

In vederea efectuarii analizei de risc sau a evaluarii trebuie sa pregatiti urmatoare documente, daca exista.

Documentele necesare pentru analiza de risc

  • Certificatul de înregistrare al societății;
  • Certificatul constatator al punctului de lucru;
  • Actul privind dreptul de folosință asupra spaţiului/terenului;
  • Planul de pază;
  • Proiectul, jurnalul și contractul de service al sistemului tehnic de securitate;
  • Schiţa obiectivului (releveu);
  • Contractul de prestări servicii cu societatea specializată de pază;
  • Contractul de prestări servicii de monitorizare şi intervenţie;
  • Organigrama societăţii;
  • R.O.I./R.O.F./politici de securitate;
  • Situaţia evenimentelor infracţionale care au avut loc în ultimul an în societate;
  • Asigurări pentru persoane/bunuri.

Documente necesare pentru evaluare proprietati imobiliare

  • Act de proprietate;
  • Incheiere de intabulare;
  • Extras de carte funciara;
  • Documentatie cadastrala: Plan de amplasament si delimitare a imobilului, Fisa bunului imobil, Relevee (dupa caz);
  • Autorizatie de construire / desfiinţare (dupa caz);
  • Certificat de urbanism (pentru terenuri);
  • Carte de identitate client / Certificat de înregistrare;
  • Date complete de facturare.

Documente necesare pentru evaluare bunuri mobile

  • Act de proprietate (facturi, contracte de vanzare cumparare);
  • Cartea de identitate a vehiculului, Certificat de inmatriculare (dupa caz);
  • Lista inventar a bunurilor evaluate;
  • Fisa mijloacelor fixe sau lista obiectelor de inventar (dupa caz);
  • Situatia amortizarilor;
  • Carnet de revizii/intretinere (dupa caz);
  • Descrierea echipamentelor, utilajelor si accesoriilor (dupa caz).

In functie de obiectiv, nu toate aceste documente sunt necesare.