Acasa » Formular Analiză Risc

Formular Analiză Risc

1. Descarcă documentul

EVALUARIAZ Chestionar audit.pdf

2. Completează documentul cu informațiile necesare

3. Pe langa chestionarul de mai sus, documentele necesare elaborării raportului de risc sunt urmatoarele:

  1. Certificatul de inregistrare a societatii la ONRC;
  2. Actul de proprietate asupra terenului sau contractul de inchiriere a spatiului/terenului;
  3. Planul de paza;
  4. Proiectul sistemului tehnic de securitate;
  5. Schita obiectivului;
  6. Contractul de prestari servicii cu societatea specializata de paza;
  7. Contractul de prestari servicii de monitorizare si intervenţie;
  8. Organigrama societatii;
  9. R.O.I./R.O.F./politici de securitate;
  10. Situatia evenimentelor infractionale care au avut loc an ultimul an in societate;
  11. Asigurari de persoane/bunuri.

4. Trimite-ne documentele folosind formularul de mai jos.

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 12 files.
Documentele necesare elaborarii raportului de risc sunt urmatoarele: Certificatul de inregistrare a societatii la ONRC; Actul de proprietate asupra terenului sau contractul de inchiriere a spatiului/terenului; Planul de paza; Proiectul sistemului tehnic de securitate; Schita obiectivului; Contractul de prestari servicii cu societatea specializata de paza; Contractul de prestari servicii de monitorizare si intervenţie; Organigrama societatii; R.O.I./R.O.F./politici de securitate; Situatia evenimentelor infractionale care au avut loc an ultimul an in societate; Asigurari de persoane/bunuri.

CE CUPRINDE?

  • Definirea parametrilor interni şi externi care generează şi/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unitaţii;
  • Stabilirea metodei şi a instrumentelor de lucru;
  • Îdentificarea tuturor riscurilor la securitatea fizică, a zonelor de impact, evenimentelor si cauzelor riscului, precum şi a potenţialelor consecinţe;
  • Analizarea riscurilor la securitatea fizică;
  • Estimarea riscurilor unităţii beneficiare;
  • Întocmirea Raportului de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică;

CUM PROCEDAM?

  • Colectarea datelor necesare implementării raportului ( 30-60 minute)
  • Definirea parametrilor interni şi externi care generează şi/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unitaţii;
  • Estimarea riscurilor unităţii beneficiare;
  • Analiza pe concluziile finale Împreună cu Beneficiarul şi găsirea de soluţii optime;
  • Întocmirea Raportului de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizica (aproximativ 4-6 zile lucrătoare)